Retentia de apa

 

 

Retentia de apa in organism este de obicei cauzata de o proasta functionare a rinichilor.

 

Corpul meu ”face rezerve” si acest lucru scoate in evidenta faptul ca este posibil sa acumulez lucruri sau emotii deoarece imi este groaza sa pierd ceva sau pe cineva .

Ini pastrez lacrimile in interior.

Sunt foarte retinut,sunt atent sa nu ii deranjez pe cei din jurul meu .

Evit sa ”cad prada tentatiilor” si acest lucru provoaca frustari si instabilitate.

Nesiguranta mea poate fi motivul inconstient al acestor ”rezerve” .

Am tendinta de a ma critica si de a-i critica pe ceilalti.

Acest lucru provine din dificultatea mea de a ma afirma sau, din contra,  din caza ego-ului meu prea mare , care ma face sa ocup chiar si locul celorlalti.

Astfel imi ascund angoasele.

Relatia mea fata de autoritate va fi haotica, deoarece ma simt victima unei nedreptati.

 

Accept sa imi asum responsabilitatea pentru viata mea si sa invat ce inseamna respectul si modestia .

Invat sa-mi ocup locul care imi revine, prin drept divin , stind ca totul este posibil totul este disponibil, atata timp cat stiu sa cer.

extras din cartea : 

Jacques Martel – Marele Dictionar Al BOLILOR Si AFECTIUNILOR

Leave a comment